ویزیت رایگان بیش از چهل هزار بیمار و انجام چهار هزار عمل جراحی رایگان در بیمارستان سفیر الحسین (ع) وابسته به آستان قدس حسینی

مدیریت بیمارستان سفیر الحسین (ع) وابسته به آستان قدس حسینی از آخرین آمار ویزیت و اجرای عمل جراحی رایگان در شش ماه اول سال میلادی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی آستان قدس حسینی؛ این بیمارستان در سال 2011 میلادی و در جوار صحن مطهر حضرت امام حسین (علیه السّلام) افتتاح شد.

معاون اداری بیمارستان سفیر الحسین (علیه السّلام) در گفتگو با خبرنگار سایت رسمی آستان قدس حسینی اظهار داشت: بیش از چهل هزار و هفتصد و نه بیمار در شش ماه اول سال جاری به این بیمارستان مراجعه کرده اند و درمان شده اند و برای بیش از چهار هزار نفر عمل جراحی رایگان به اضافه اجرای آزمایشهای طبی لازم صورت گرفته است.

خضیر یاس افزود: خدمات پزشکی این بیمارستان که با پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی ارائه می گردد؛ کاملا رایگان است و مبلغ پنج هزار دینار که قبل از عمل جراحی به بیمارستان پرداخت می گردد به اداره بهداشت کربلا ارسال می گردد.

لازم به ذکر است؛ آستان قدس حسینی طرح ساخت بزرگترین بیمارستان در کربلا را جهت ارائه خدمات پزشکی رایگان در برنامه خود دارد.

پیوست ها