100 واحد جهت پیگیری امور گمشدگان با تجهیزات ارتباطات پیشرفته در داخل وخارج شهر کربلاء راه اندازی شد

در چهارچوب ارائه خدمات به زائرین حسینی در ایام اربعین حسینی و استقبال از میلیونها زائر از کشورهای مختلف؛ صد واحد امور گمشدگان با تجهیزات کامل ارتباطی راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس حسینی ؛ این واحد جهت راهنمایی زائران مفقود شده حین زیارت وعودت آنان به همراهانشان مجهز به وسایل پیشرفته ارتباطی باکیفیت بسیار بالا است.

زکی المنکوشی مدیر واحد امور گمشدگان در گفتگو با خبرنگار وب سایت رسمی آستان قدس حسینی اعلام کرد: مرکز امور گمشدکان در خیابان شهداء به سمت درب (رأس الشریف) که مجهز به وسایل پیشرفته وتلفنهای همراه جهت تماسهای رایگان و دستگاه های بی سیم در دو قسمت زنان ومردان راه اندازی شد.

وی اضافه کرد: یک گروه متخصص از پرسنل این واحد جهت راهنمایی مناسب زائران مفقود در حال انجام وظیفه است وتا رساندن شخص مفقود به همراهان به کار خود ادامه میدهد.

عملکرد این واحد بطور دقیق وشبانه روزی وهماهنگ با کلیه ادارات از جمله واحدهای درمانی، پلیس، ومراکز امنیتی وسرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران جهت پیگیری امور لازم به زائران گمشده ایرانی می باشد.

المنکوشی در پایان گفت: این واحد به طور دقیق اشخاص گمشده را بعد از کسب اطلاعات دقیق شخص وهمراهان وی ودرج این اطلاعات وعکس شخص در سیستم کامپیوتر واعلام از طریق سیستم صوتی وی را تا عودت کامل نزد همراهان وبستگانش همراهی می کند.

پیوست ها