خدمت رسانی سه هزار خادم افتخاری در دهه اول محرم الحرام

همزمان با فرارسيدن ايام محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه السلام) ، هزاران نفر از عاشقان و داباختگان آن حضرت همگام با خادمان حرم مطهر سیدالشهداء (علیه السلام) به صورت داوطلبانه به خدمت رسانی زائران پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس حسینی ؛ نماینده تولیت آستان در این باره اظهار داشت : بیش از سه هزار نفر بصورت داوطلبانه از استان های بصره ، ذی قار ، میسان ، دیوانیه ، بابل ، بغداد ، صلاح الدین ، نجف اشرف و کربلای معلی همگام با کارکنان آستان قدس حسینی به ارائه بهترین خدمات در روز عاشورا پرداختند.

سید افضل الشامی افزود : داوطلبان براساس اعلام نیاز بخش های مختلف آستان به خدمتگذاری در حرم مطهر پرداختند.

وی خاطر نشان کرد : داوطلبان خدمت از استان های مختلف عراق پس از اطمینان از احراز شرایط و صلاحیت های لازم و گذراندن دوره های مخصوص توسط آستان مقدس امام حسین علیه السلام به افتخار خدمت گذاری در بارگاه منور حسینی نائل میگردند.

همچنین داوطلبان موجود در استان کربلا نیز با پر کردن فرم مخصوص و گزینش و پس از شرکت در دوره های مخصوص به عنوان خادم افتخاری حرم مطهر مشغول به فعالیت خواهند شد.

شایان ذکر است که خادمان افتخاری در دهه اول محرم الحرام بصورت شبانه روزی بهترین خدمات را در زمینه های بازرسی ، حفظ نظم و غبارروبی حرم مطهر به زائران ارائه دادند.

پیوست ها