آمادگی کامل استقبال از زائران محترم حسینی در ایام محرم و صفر

به همت آستان قدس حسینی و با همکاری وزارت راه و ترابری و مسئولان دولتی استان کربلا ، دومین نشست خدمات رسانی به زائران محترم حسینی در ایام محرم وصفر در سالن خاتم الانبیاء واقع در صحن مطهر حسینی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس حسینی ؛ قائممقام تولیت آستان قدس حسینی اظهار داشت : این نشست با هدف برنامه ریزی برای خدمات رسانی بهتر به زائران محترم حسینی بویژه درخصوص جابجایی زائران تا مرکز شهر و بالعکس در ایام اربعین حسینی برگزار گردید.

سید افضل شامی افزود: زائران امام حسین علیه السلام همچون گذشته چالشهای تروریسم و دشمنان را نادیده گرفته و با ایمان کامل به خدا و شناخت کامل از مقام والای اهل بیت (علیهم السلام) به مراقد مقدسه مشرف می شوند، لذا باید بهترین خدمات را به زائران محترم ارائه نماییم، لذا با اینگونه نشستها مشکلات زائران در سالهای گذشته را بررسی و برای حل آنها برنامه ریزی می کنیم.

رئیس شورای شهر استان کربلا نیز طی سخنانی اظهار داشت: این نشست که در جوار ضریح مطهر حسینی و با حضور خادمان آستان قدس حسینی و مسئولان استان کربلا برگزار گردیده از اهمیت ویژه ای برخوردار است و امید است با همکاری و هماهنگی تمامی ادارات خدماتی در این استان خدمات ویژه ای را به زائران محترم ارائه نماییم بویژه اینکه زائران در سالهای گذشته با مشکل حمل و نقل مواجه بودند.

لازم بذکر است این نشست با تشکیل انجمن ویژه خدمات رسانی به زائران با مشارکت تمامی ادارات خدماتی و آستانهای مقدسه خاتمه یافت.

پیوست ها