رژه نوجوانان کربلایی مدافع وطن و مقدسات کشور در صحن مطهر حسینی اجرا شد

رژه (هزار و چهارصد) دانش آموز کربلایی که همزمان با توجیهات مرجعیت دینی اعلی بر ضرورت استفاده از اوقات فراغت، دوره نظامی را گذرانده بودند، در صحن مطهر حسینی اجرا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس حسینی ؛ شیخ مازن کربلایی یکی از ناظران برگزاری دوره های نظامی ویژه دانش آموزان اظهار داشت: بیش از هزار و چهارصد دانش آموز پس از گذراندن دوره نظامی و مشارکت در نشست های فرهنگی و فکری در یکی از موسسات استان کربلا به توجیهات مرجعیت دینی اعلی لبیک گفتند.

وی افزود: برگزاری این دوره نظامی در ابتدا برای لبیک به توجیهات مرجعیت دینی اعلی و دوماً با هدف ساخت نسلی اسلامی که آمادگی مقابله با نقشه ها و توطئه های دشمن را داشته باشد برگزار گردیده است.

وی ادامه داد: اکنون مشارکت کنندگان در این دوره آمادگی دارند برای دفاع از وطن و مقدسات کشور و هرآنچه امنیت کربلا را تهدید می کند به دفاع برخیزند.

سعید الطائی مسئول روابط عمومی موسسه برگزار کننده این دوره آموزشی نیز گفت: اکنون این دانش آموزان زیر پرچم امام حسین و حضرت عباس (علیهم السلام) جمع شده اند تا با آنان عهد ببندند که در پاکسازی عراق از لوث تکفیری های داعش و پشتیبانان این گروهک، قدم بردار باشند.

پیوست ها