به همت آستان قدس حسینی ؛ دوره آموزشی (مشاور خانواده موفق) برگزار شد

مرکز مشاوره خانواده آستان قدس حسینی دوره آموزشی ( مشاور خانواده موفق ) را در چند شاخه ویژه بانوان برگزار نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس حسینی ؛ کلیه دارندگان مدرک لیسانس و بالاتر در رشته های روانشناسی ، جامعه شناسی ، مشاوره ، علوم تربیتی ، کودکیاری و علوم اسلامی مجاز به مشارکت در این دوره میباشند.

مسئول مرکز مشاوره خانواده در این باره اظهار داشت : این دوره با مشارکت بیش از 120 نفر از بانوان و با محورهای حل مشکلات کودکان و مشکلات زوجهای جوان با هدف اصلاح ، بهبود و راهنمایی خانواده ها برپا گردید.

دکتر ایمان موسوی مشاور مرکز نیز در این باره تصریح کرد : مرکز مشاوره خانواده علاوه بر ارتباط مستمر با مشارکت کنندگان از طریق شبکه های اجتماعی ، جوایز ارزشمندی نیز به ده نفر اول تقدیم خواهد کرد و سه نفر از شرکت کنندگان در دوره در این مرکز استخدام خواهند شد.

وی افزود : این مرکز با هدف جذب هرچه بیشتر ، دوره های آموزشی بسیاری را ویژه بانوان شهر کربلاء برگزار میکند. و لیکن با توجه به اینکه خانواده های اطراف کربلاء به دلیل بعد مسافت قادر به مشارکت در این دوره ها نمیباشند ، لذا مرکز در نظر دارد شعبه هایی را با هدف برپایی دوره های آموزشی مورد نیاز بانوان در شهرستانهای اطراف کربلاء افتتاح کند.

دکتر عبد عون المسعودی از دیگر مشاوران مرکز نیز اظهار داشت : بیش از 25 نفر از اساتید دانشگاههای عراق و مجموعه ای از اساتید تربیتی و دینی از سوی وزارت آموزش و پرورش و بهداشت و درمان عراق جهت برگزاری جلسات علمی ، دینی و بهداشتی - درمانی انتخاب شده اند. مدت این دوره 40 روز بوده و کلیه مایحتاج اساتید همچون اسکان ، غذا و حمل ونقل به عهده مرکز میباشد.

وی افزود : مشارکت در این دوره فرصتی خوبی برای معلمان و فارغ التحصیلان رشته روانشناسی است زیرا شیوه آموزشی این دوره در اکثر دانشگاه ها موجود نمیباشد.

شایان ذکر است که مرکز مشاوره خانواده آستان قدس حسینی خدمات بسیاری را از طریق برپایی جلسات فرهنگی و خانوادگی در راستای ارتقای سطح دینی و اجتماعی خانواده ها و ارتقای مهارت های فردی انجام میدهد.

پیوست ها