به همت آستان قدس حسینی ؛ برنامه های فرهنگی ویژه مراکز قرآنی استان بصره برگزار شد

مرکز مشاوره خانواده آستان قدس حسینی با همکاری بخش تبلیغات بانوان حرم ، میزبان برگزاری برنامه های فرهنگی و دینی برای سه مرکز قرآنی ویژه بانوان استان بصره بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس حسینی ؛ مسئول مرکز مشاوره در این باره اظهار داشت : 130 نفر از بانوان استان بصره در برنامه های فرهنگی آستان قدس حسینی مشارکت کردند.

سحر محمد رضا تصریح کرد : در نخستین روز از این برنامه فرهنگی ، مشارکت کنندگان پس از زیارت عتبات مقدسه ، در جلسات فقهی و عقایدی حضور به عمل آوردند. این جلسات در بالاترین سطح عقیدتی در خصوص پیروی از مذهب اهل بیت (علیهم السلام) و همچنین در خصوص مقابله با افکار تكفيری و مبارزه با گروهکهای تکفیری که هدفی جز بدنام كردن اسلام و مسلمین ندارند برگزار گردید.

وی افزود : در دومین روز از این برنامه فرهنگی نیز مجلس سخنرانی با حضور دکتر ایمان موسوی مشاور مرکز با عنوان (حسن استماع و ارتباط آن با ادراک) و اثبات آن از طریق آیات و روایات ، حفظ قرآن از طریق معنی و مفاهیم ، چگونگی فرهنگ سازی و کمک به نیروهای داوطلب مردمی برگزار گردید.

شایان ذکر است که مرکز مشاوره خانواده آستان قدس حسینی دوره های فرهنگی و توجیهی بسیاری را در استان کربلاء و دیگر استان ها برگزار نموده است که از آن میان میتوان به دوره (الهام پذیری از صبر حضرت زینب سلام الله علیها ) اشاره کرد.

پیوست ها