به همت آستان قدس حسینی ؛ دوره های آموزش خط (بریل) برگزار شد

واحد آموزش و توسعه منابع انسانی آستان قدس حسینی دوره آموزش خط بریل را ویژه نابینایان برگزار کرد. این دوره با همکاری آموزشگاه (نور) بغداد و در سالن مجتمع خدماتی سیدالشهداء (عليه السلام) برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس حسینی ؛ مسئول واحد آموزش در این باره اظهار داشت : با توجه به محدودیت های قشر نابینایان در جامعه و لزوم اهتمام هرچه بیشتر به آنان و با نظر به توجیهات شیخ عبدالمهدی کربلایی تولیت آستان قدس حسینی ، این دوره با اهداف انسان دوستانه به مدت دوهفته در کربلای معلی برگزار گردید.

محمد حمزه الکنانی با اعلام اینکه تمامی اقدمات جهت برگزاری اینگونه دوره ها صورت گرفته، افزود: آستان قدس حسینی در نظر دارد آموزشگاه ویژه نابینایان را با هدف خدمات رسانی هرچه بیشتر به این قشر از جامعه در استان کربلای معلی افتتاح نمايد.

در همین راستا دکتر عامر خزعل الموسوی مدیر بخش معلولان جسمی وزارت کار و امور اجتماعی اظهار داشت : اقدامات آستان قدس حسینی در راستای خدمات رسانی به نابینایان و برگزاری دوره های آموزشی ، اقدامی مبتکرانه ، انسان دوستانه و دینی میباشد.

وی افزود : آستان قدس حسینی همكاریهای بسیاری را در اهتمام به این قشر از جامعه داشته و تمامی تسهیلات لازم جهت برگزاری دوره های انسان دوستانه را ارائه نموده است.

پیوست ها