خطیب نماز عید سعید فطر مسئولان را به همزیستی با شهروندان جهت آگاهی از وضعیت معیشتی و حمایت معنوی آنان فراخواند

آیت الله سید مرتضی قزوینی در خطبه دوم نماز عید سعید فطر که در بین الحرمین اقامه گردید ، ضمن اشاره به تلاش های بی شائبه رزمندگان اظهار داشت : از این مکان مطهر مراتب تقدیر و احترام خود را به رزمندگان نیروهای امنیتی و داوطلبان مردمی ابراز میداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس حسینی ؛ سید مرتضی قزوینی اظهار داشت : شهر مقدس کربلاء در سالی که گذشت دستخوش تهدیدات بسیاری شده بود اما امروز به برکت قهرمانی این رزمندگان دلاور در امنیت به سر می برد.

وی همچنین افزود : از دلایل اصلی پیروزی رزمندگان بر علیه دشمن دعای مومنین در حق برادران مجاهد ، عزم راسخ ، اراده قوی و استمداد از ساحت مقدس امام حسین (علیه السلام) میباشد.

رزمندگان تاکنون علاوه بر تامین امنیت کربلای معلی ، نجف اشرف و بغداد ، مناطق جرف النصر ، امرلی ، صلاح الدین ، بلد و بیجی را از لوث تکفیری های داعشی پاکسازی کرده اند.

سید مرتضی قزوینی ادامه داد : نیروهای امنیتی و داوطلبان مردمی در ماه مبارک رمضان علیرغم گرمای شدید هوا و در حالی که سلاح به دست داشتند ، با دست دیگر آب آشامیدنی و مواد غذایی را به اهالی مناطق اشغالی میرساندند که این امر بیانگر اتحاد و همبستگی فرزندان غیور عراق و وحدت آنان در مقابله با گروهک های تروریستی میباشد.

وی همچنین خاطر نشان کرد که میبایست از امکانات مالی در راستای رفع نیازهای نیروهای داوطلب مردمی استفاده نمود چرا که این افراد برای دفاع از عراق و مقدسات از جان خود مایه گذاشته و فداکاری های بسیاری از خود نشان داده اند.

سید مرتضی قزوینی در پایان ضمن مخاطب قراردادن روسای ائتلاف های سیاسی ، آنان را به همزیستی با شهروندان جهت آگاهی از وضعیت و حمایت معنوی مردم فراخواند.

پیوست ها