خبرنگار انگلیسی در حرم مطهر حسینی ؛ اطلاعات مهمی را از گروهکهای تکفیری داعش و کشورهای پشتیبان آن فاش خواهم کرد

(باتریک اولیور) خبرنگار انگلیسی در دیدار با تولیت آستان قدس حسینی بر پوشش رسانه ای حقایق پنهان شده از (داعش) و کشورهای پشتیبان این گروه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس حسینی؛ در این دیدار که در دفتر تولیت آستان قدس حسینی صورت گرفت، شیخ عبدالمهدی کربلایی تولیت آستان قدس حسینی اظهار داشت: ما در مقابله با طاغوت و ظالمان ایستادیم و عزم و قدرت و ایستادگی در برابر ظلم را از امام حسین (علیه السلام) و اصحاب گرانقدر ایشان سرمشق گرفتیم. همانگونه که می دانید ما برای مقابله و مبارزه با گروهکهای تکفیری داعش به پا خواسته ایم و همه ملت عراق شیعی، سنی ایزدی صابئی و مسیحی همه دوشادوش همدیگر در یک صف به جنگ برخواسته اند.

ایشان افزودند: ملتهای غربی باید این حقیقت را بدانند که اسلام و مسلمانان از گروهک تکفیری داعش و فکر آنان بیزار است، زیرا دین اسلام دین دوستی و محبت وهمکاری و احترام به دیگر ادیان و اقلیات است و داعش خطری برای همه است و همه باید برای مقابله با آن برخیزند.

تولیت آستان قدس حسینی بر پوشش حقایق جنگی و آنچه ملت عراق در دفاع از خاک عراق تقدیم می کند تاکید کردند.

(باتریک اولیور) خبرنگار انگلستانی اظهار داشت: از سخنان تولیت آستان قدس حسینی حقیقت های زیادی را از این گروهک تکفیری و هلاکت تعداد زیادی از آنان توسط نیروهای مردمی آگاه شدم.

وی ضمن تاکید بر اینکه اطلاعات مهمی را از گروهکهای تکفیری داعش و کشورهای پشتیبان آن که تاکنون بیان نشده را فاش خواهد کرد، گفت: از تمامی کشورها می خواهم بصورت جدی با این گروهک تکفیری برخورد کنند.

وی افزود: باید برای پوشش خبرهای پیروزی نیروهای امنیتی و نیروهای مردمی بر گروهکهای تکفیری و از بین بردن تمامی فرصتهای تبلیغاتی برای این گروهک تکفیری در ورود خبرنگاران بین المللی به کشور عراق تسهیلات ویژه ای قائل شد.

لازم بذکر است؛ باتریک اولیور خبرنگار روزنامه (اندیپندت) انگلستان است و با هماهنگی بخش تبلیغات آستان قدس حسینی به کشور عراق سفر کرده است.

پیوست ها