به همت آستان قدس حسینی ؛ محافل قرآنی در عراق و کشورهای جنوب شرق آسیا در حال برگزاری است

همزمان با ماه مبارک رمضان ؛ هيئت دارالقرآن الکریم آستان قدس حسینی سفرهای تبلیغی قرآنی خود به کشورهای جنوب شرق آسیا و برگزاری محافل قرآنی در این ماه مبارک را آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس حسینی ؛ منتظر المنصوری حافظ قرآن کریم در این باره اظهار داشت : هیئت اعزامی دارالقرآن الکریم آستان قدس حسینی محافل شبانه انس با قرآن کریم را در کشورهای مالزی و اندونزی و باحضور قاریان برجسته قرآن کریم و جمعی از علما برگزار کرده وهمچنین از شخصیتهای برجسته و مساجد بزرگ کوالالامپور پایتخت مالزی بازدید به عمل آورده است.

وی افزود : این هیئت همچنین خلاصه ای از فعالیتهای برجسته قرآنی را در عراق و دارالقرآن الکریم آستان و همچنین شعبه جاکارتا پایتخت اندونزی را بيان نمودند.

علی الطائی مسئول آموزشهای قرآنی دارالقرآن الکریم نيز اظهار داشت : در ایام ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن کریم ویژه بانوان بانظارت مستقیم دارالقرآن الکریم در شمال شرق استان بصره برگزار گردید. در این محافل علاوه بر قرائت قرآن ، مشارکت کنندگان دروس حفظ و فقه اسلامی را فرا گرفتند.

شایان ذکر است که مرکز قرآنی (الهارثة) در استان بصره یکی از مراکز قرآنی وابسته به دارالقرآن الکریم بوده که در راستای طرح تربیت هزار حافظ قرآنی در عراق ، دوره های متعدد قرآنی را برگزار میکند.

پیوست ها