استقبال بی نظیر از غرفه حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) در پاکستان

غرفه آستان قدس حسینی در چهارچوب دومین هفته فرهنگی نسیم کربلاء، با مشارکت آستان های مقدسه عباسی و کاظمی ، دربردارنده آثار فرهنگی و عقیدتی بسیار متنوعی درراستای ارتقای بینش فرهنگی و شناخت عقاید امام حسین (علیه السلام) می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس حسینی؛ مسلم عباس صکبان مسئول هيئت آستان قدس حسینی در پاکستان در این باره اظهار داشت: این غرفه دربردارنده تعداد زيادی از انتشارات آستان قدس حسینی به زبانهای عربی ، فارسی و انگلیسی جهت نشر فکر و فرهنگ اسلام اصیل محمدی در پاکستان می باشد.

وی افزود: همچنین (عهدنامه هایی با امام حسین علیه اسلام) مبنی بر اقامه نماز اول وقت و رعایت حجاب اسلامی، و همچنین توزیع تبرکاتی از حرم مطهر و نامه ای به امام حسین (علیه السلام) كه پس از اتمام هفته فرهنگی در داخل ضریح مطهر سید الشهداء علیه السلام انداخته خواهد شد، جزئی از فعالیتهای فرهنگی غرفه حرم مطهر حسینی است.

وی همچنین افزود: بخش زیارت به نیابت نیز بااستقبال بسیار گسترده ای از سوی بازدید کنندگان روبرو شد.همچنین عریضه هایی برای نوشتن حاجات در اختیار بازدیدکنندگان قرارگرفت که در نهایت به درون ضریح مطهر امام حسین منتقل خواهند شد.

پیوست ها