استقبال تولیت آستان قدس حسینی از رزمندگان گردان حضرت علی اكبر(ع)

حجت الاسلام والمسلمين شيخ عبدالمهدی کربلایی تولیت آستان قدس حسینی و نماینده مرجعیت دینی اعلی حضرت آیت الله سیدعلی سیستانی (دام ظله الوارف) در کنار شیوخ قبایل و اهالی استان کربلا از گردان حضرت علی اکبر (ع) که در آزادسازی مناطق جرف الصخر تا استان تکریت نقش بسزایی داشت، استقبال نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس حسینی؛ شیخ عبدالمهدی کربلایی اظهار داشت: از پیروزیهای اخیر که توسط نیروهای مردمی داوطلب جنگ با گروهکهای تکفیری داعش و نیروهای ارتشی صورت پذیرفت بسیار خوشنودیم . با وجود خبرهایی مبنی بر وجود سلاحهای سنگین و پیشرفته در دست نیروهای تکفیری، ولی بحمدلله نیروهای مردمی و ارتش عراق توانستند در مدت زمان کوتاهی این شهر را از لوث تکفیری ها پاکسازی کنند.

ایشان ادامه دادند: اکنون ما از نیروهای گردان حضرت علی اکبر (ع) استقبال نموده و این پیروزی بزرگ را به ملت بزرگ عراق و خانواده این قهرمانان که خود را فدای ملت و کشور می نمایند تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

شیخ عبدالمهدی کربلایی افزودند: امید بسیاری داریم که ان شاء الله بقیه شهرهای عراق بزودی پاکسازی خواهند شد زیرا این کشور قهرمانانی دارند که ما را به یاد اصحاب امام حسین (علیه السلام) می اندازند.

پیوست ها