جمع آوری کمکهای نقدی و غیر نقدی در حرم مطهر حسینی و مکانهایی خارج از حرم مطهر جهت حمایت از ملت لبنان

در بخش هدایا و نذورات آستان قدس حسینی مکانهای جهت دریافت کمکهای غیر نقدی و نقدی به مردم لبنان اختصاص یافته که اطلاع رسانی شده است.

مسئول بخش هدایا و نذورات در گفتگو با سایت رسمی حرم اظهار داشت: با نظر به بیانیه صادر شده از دفتر مرجعیت عالی جهت امداد رسانی به ملت مظلوم لبنان و با نظر به رهنمودهای شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده مرجعیت و متولی شرعی آستان قدس حسینی، این بخش به اختصاص دادن چندین مکان جهت دریافت کمکهای نقدی و غیر نقدی شهروندان برای مردم لبنان، اقدام نموده است. 

شاکر محمود الکلکاوی افزود: کمکهای غیر نقدی شهروندان شامل مواد غذایی، داروها و دیگر اقلام لجستیکی است که این بخش برای نگهداری این مواد، یخچالهایی را فراهم آورده است.

وی افزود: برای ارائه کمک دو مکان وجود دارد: نمایشگاه برکات الوارث که بین بابهای ۴ و ۵ در صحن مطهر واقع شده است و بخش اصلی که نزدیک باب زینبیه قرار دارد. همچنین امکان کمک با تمامی ارزهای نقدی مختلف وجود دارد.

وی با بیان اینکه این دو مکان با استقبال گسترده ای از سوی تمامی ملیتها برای کمک به مردم لبنان مواجه شده است، افزود: شماره تلفنهایی برای تماس مستقیم شهروندان اختصاص داده شده است که این شماره‌ها در صفحه فیس ‌بوک یا صفحات اطلاع‌ رسانی آستان قدس موجود است.

لازم به ذکر است که شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده مرجعیت عالی، از تشکیل کمیته ‌ای عالی برای امدادرسانی به مردم لبنان خبر داد و در عین حال بر آمادگی آستان برای پذیرش خانواده‌ های آسیب ‌دیده تأکید کرد.