خدمت رسانی پزشكان و مترجمان به زائران اربعین

ریاست بیمارستان "سفیر الحسین" وابسته به آستان قدس حسینی از آمادگی كامل برای خدمت رسانی به زايران محترم حسینی در ایام اربعین خبر داد.

دكتر محمد عباس علی، مدیر بیمارستان روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار حرم مطهر اظهار داشت: این بیمارستان در راستای آمادگی برای حضور میلیونی مردم در ایام اربعین امام حسین علیه السلام طرح خدماتی كاملی را وضع نهاده است كه با پشتیبانی با هماهنگی بیمارستانها و مراكز اداره بهداشت كربلای معلی انجام شده است.

وی با بیان اینكه تمامی سالن های عملیات و اورژانس به تجهیزات و داروهای مورد نیاز مجهز شده است افزود: این بیمارستان به تمامی دستگاهها و تجهیزات لازم مجهز شده است و تیمهای ویژه ای از داخل و خارج آستان در این خصوص استخدام شده اند.

وی ادامه داد: این بیمارستان در ایام اربعین همچون سالهای گذشته، پذیرای دهها هزار بیمار از شهرهای مختلف عراق و از کشورهای مختلف جهان می باشد لذا مترجمین نیز در کنار پزشکان به خدمت رسانی مشغول خواهند شد.

مدیر بیمارستان از همکاری تیمهای پزشكی با تخصصهای مختلف از داخل و خارج عراق و از كشورهای عربی و غیر عربی از جمله كویت، ایران، آمریكا، انگلستان، بحرین و از کشورهای دیگر در خدمت رسانی به زائران محترم اشاره كرد.

پیوست ها