تجلیل معاون تولیت آستان قدس حسینی از برگزیدگان مسابقه حضرت علی الاکبر (علیه السّلام) و تاکید بر نشر معارف اهل بیت (علیهم السّلام) به عنوان وظیفه همگانی

معاون تولیت آستان قدس حسینی در مراسم تکریم و قدردانی از برگزیدگان مسابقه حضرت علی الاکبر (علیه السّلام) تاکید نمود که نشر معارف اهل بیت (علیهم السّلام) با به کارگیری روشهای صحیح وظیفه همگان است.

دکتر علاء ضیاء الدین معاون تولیت آستان قدس حسینی در گفتگو با خبرنگار حرم مطهر اظهار داشت: برگزاری مسابقه علی اکبر (علیه السّلام) ویژه شعرای عراق به همت هیأت الحوراء زینب (علیها السّلام) و با همکاری موکب جوانان علی اکبر (علیه السّلام) با رهنمودهای نماینده مرجعیت عالی و متولی شرعی آستان قدس حسینی و با هدف پشتیبانی از جوانان و مداحان حسینی در نشر معارف و پیام حضرت امام حسین (علیه السّلام) به جهان برگزار شد.

وی افزود: آستان قدس حسینی همواره از کسانی که در نشر فکر و فرهنگ اهل بیت (علیهم السّلام) و شعائر حسینی و پیام انسان دوستانه امام حسین (علیه السّلام) تلاش می کنند، حمایت نموده است.

وی ادامه داد: نشر معارف و پیام اهل بیت (علیهم السّلام) با به کارگیری روشهای صحیح وظیفه همگان است.

لازم به ذکر است که مسابقه حضرت علی اکبر (علیه السّلام) ویژه شاعران عراقی و حسینی به همت هیأت الحوراء زینب (علیها السّلام) وابسته به آستان قدس حسینی و با همکاری موکب جوانان حضرت علی اکبر (علیه السّلام) در نجف اشرف برگزار شده است. امسال صد و پنجاه نفر از جوانان و نوجوانان عراقی در این مسابقه شرکت نمودند و یازده نفر برگزیده شدند.

پیوست ها