تقدیر عضو اتحادیه انجمنهای اسلامی عراق در کشور آلمان از خدمات رایگان آستان قدس حسینی به شهروندان عراقی

عضو اتحادیه انجمنهای اسلامی عراق در کشور آلمان، اقدامات آستان قدس حسینی در ارائه خدمات و حمایت از تمامی شهروندان کشور عراق بدون تبعیض بین فرقه ها و طایفه ها را ستایش کرد.

کریم الربیعی عضو اتحادیه های اسلامی عراق در بازدید از موسسه درمانی مبتلایان به سرطان الوارث وابسته به آستان قدس حسینی اظهار داشت: آنچه را که آستان قدس حسینی در خدمت به شهروندان و ارائه خدمات بهداشتی، خدماتی، آموزشی، خدمات به ایتام و بزرگسالان ارائه می دهد حتی موسسات بین المللی نمی توانند؛ انجام دهند.

وی افزود: اتحادیه انجمنهای اسلامی عراق در کشور آلمان تمایل بسیاری به همکاری با آستان قدس حسینی دارد تا بتواند به شهروندان عراقی مقیم آلمان و همچنین مسلمانان آن کشور خدمت رسانی کند. همچنین تمام تلاش خود را در انعکاس تصویر حقیقی و روشنی از مذهب اهل بیت (علیهم السلام) و مرجعیت عالی و پروژه های آستان قدس حسینی خواهیم کرد.

کریم الربیعی افزود: بیست و هشت مرکز و حسینیه در کشور آلمان داریم که همه آنها به صورت رسمی در کشور آلمان ثبت شده اند و این مراکز با هماهنگی سید مرتضی کشمیری نماینده مرجعیت عالی تعالیم اهل بیت (علیهم السلام) را منتقل می نمایند.

لازم به ذکر است که بازدید عضو اتحادیه انجمنهای اسلامی عراق در کشور آلمان) در قالب برنامه بخش روابط عمومی آستان قدس حسینی جهت اطلاع هیاتها از پروژه های انسان دوستانه و خدماتی و بهداشتی آستان قدس حسینی صورت گرفته است.

پیوست ها