اجرای مرحله دوم کمپین درمانی رایگان بیمارستانهای آستان قدس حسینی به مدت بیست روز

بخش بهداشت، درمان و آموزشهای پزشکی آستان قدس حسینی از اجرای مرحله دوم از کمپین درمانی رایگان عطاء الامام الحسین (علیه السلام) در تمامی بیمارستانها و مراکز درمانی آستان قدس حسینی خبر داد.

مسئول بخش بهداشت، درمان و آموزشهای پزشکی در گفتگو با سایت رسمی حرم اظهار داشت: مرحله دوم از کمپین درمانی رایگان عطاء الامام الحسین (علیه السلام) از شنبه 20 محرم الحرام در تمامی بیمارستانهای آستان قدس حسینی اجرا شده است و تمامی شهروندان عراقی می توانند از مزایای این طرح بهره ببرند.

دکتر حیدر العابدی افزود: تمامی بیمارانی که نیازمند خدمات پزشکی هستند می توانند به بیمارستانهای آستان مراجعه نمایند، در این بیمارستانها تمامی تخصصهای پزشکی تحت پوشش درمانی رایگان قرار دارد. و تمامی هزینه های درمانی به عهده آستان قدس حسینی خواهد بود.

وی ادامه داد: در ایام اجرای کمپینهای درمانی تعداد کسانی که از خدمات این بیمارستانها بهره مند می شوند از صدهزار نفر فراتر می رود. در مرحله اول این کمپین به بیش از هفده هزار نفر از هجده استان کشور عراق خدمات درمانی رایگان ارائه شد.

وی در خاتمه گفت: این کمپین تا روز دهم صفر ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است که کمپین درمانی رایگان عطاء الامام الحسین (علیه السلام) در تمامی بیمارستانهای آستان قدس حسینی شامل بیمارستان حضرت خدیجه، بیمارستان حضرت امام مجتبی(علیه السلام)، بیمارستان درمانی مبتلایان به سرطان الوارث، بیمارستان حضرت زین العابدین (علیه السلام) و مرکز چشم پزشکی حضرت زینب (علیها السلام) اجرا می گردد.

پیوست ها