سخنان حضرت آیت الله سیستانی به پدر شهید

پدر یکی از شهدای نیروهای مردمی (الحشد الشعبی) که اخیرا با مرجعیت عالی دینی حضرت آیت الله سیستانی (دام ظله) ملاقات کرده بود، گفت: هنگامی که آیت الله سیستانی متوجه شدند که من پدر یکی از شهیدان هستم مرا مورد عنایت قرار دادند و گفتند: شما مایه افخار این امت هستید و اگر فرزندان شما نبودند، منطقه در آتش می سوخت و این فرزندان شما بودند که در مقابل توطئه های داعش ایستادند.

این پدر شهید در ادامه سخنان خود به متولی شرعی حرم مطهر گفت: آیت الله سیستانی از ما خواست سلام ایشان را به تمام خانواده های شهدا برسانیم و به فرزندان خود افتخار کنیم و فرمودند: خداوند خانواده های شما را از میان سایر خانواده ها برگزید تا شهدا از این خانواده ها باشد.

وی افزود: سخنان سید سیستانی بسیار تاثیرگذار بود و من در حالی که گریه می کردم به سخنان و همدردی ایشان گوش می دادم و با خودم فکر می کردم در قیامت از زبان ائمه (ع) چه چیزی خواهم شنید؟

پدر شهید در ادامه سخنان خود خاطره ای از فرزند خود نقل کرد و گفت: روزی به او گقتم اگر به جبهه نروی و پیش خودم بمانی برایت خودرو می خرم، اما پاسخ او این بود که: باور نمی کنم تو پدر من هستی! از من می خواهی بهشت را با یک آهن پاره عوض کنم؟

پیوست ها