نصب و تجهیز بیش از چهل و هفت ایستگاه تصفیه آب آشامیدنی رایگان جهت خدمت رسانی به اهالی کربلای معلی به همت آستان قدس حسینی

کادر فنی و مهندسی وابسته به بخش نگهداری آستان قدس حسینی، کار نصب و تجهیز ایستگاه جدید تصفیه آب آشامیدنی (R.O) را با موفقیت به پایان رسانیدند. این ایستگاه که در منطقه المعملچی، مرکز شهر کربلا قرار دارد، بخشی از پروژه ‌های خدمت رسانی رایگان آستان قدس حسینی به شهروندان استان کربلا است.

کریم الانباری، رئیس بخش نگهداری آستان قدس حسینی، در گفتگو با رسمی این آستان اظهار داشت: «کارکنان این بخش کار نصب و تجهیز سیستم تصفیه آب آشامیدنی، معروف به سیستم (R.O) را در منطقه المعملچی در مرکز استان کربلا با موفقیت به پایان رساندند. این سیستم قادر است نُه متر مکعب در ساعت برای رفع نیاز شهروندان آب تصفیه نماید.

وی توضیح داد: این ایستگاه مجهز به شش مخزن ذخیره سازی است که هر مخزن بیش از ده هزار متر مکعب ظرفیت دارد. این ایستگاه به صورت شبانه روزی آب آشامیدنی سالم برای ساکنان المعملچی و مناطق اطراف فراهم می نماید.»

شایان ذکر است که آستان قدس حسینی، ایستگاههای آب آشامیدنی (R.O) را در مناطق متعددی نصب و تجهیز نموده است به گونه ‌ای که اکنون تعداد ایستگاههای تصفیه آب پیشرفته و مدرنی که به شهروندان و زائران کربلای معلّی خدمت رسانی می‌ کند بیش از چهل و هفت ایستگاه است.

پیوست ها