مسابقه تواشیح و ادعیه توسط آستان قدس حسینی در فضای مجازی

مرکز صوت الحسین وابسته به واحد فعالیتهای فرهنگی آستان قدس حسینی از برگزاری مسابقات کشوری در فضای مجازی خبر داد. به دلیل شیوع ویروس همه گیر کرونا و خانه نشینی اجباری، مرکز صوت الحسین در فضای مجازی اولین مسابقه کشوری را تشکیل داد و حدود سی و هشت نفر از برادران و خواهران در این مسابقه شرکت نمودند.

شیخ مهدی الخزاعی مسئول مرکز صوت الحسین اعلام داشت: به دلیل شرایط کنونی کشور در جلوگیری از انتشار ویروس کرونا آستان قدس حسینی برای حفظ سلامتی شهروندان و شرکت کنندگان استانهای دیگر مسابقاتی را به صورت مجازی برگزار نماید. شرکت کنندگان می توانند با ارسال فایل صوتی تواشیح و ادعیه از طریق آپلود در سایت اینترنتی آستان قدس حسینی در این مسابقه شرکت نمایند. یا از طریق ارسال فایل در  شبکه های اجتماعی آستان قدس حسینی در این مسابقه شرکت نمایند. وی توضیح داد: مدیریت مرکز به پنج نفر از منتخبان برتر جوائزی تقدیم می نماید. الخزاعی افزود: هدف از برگزاری این مسابقه استفاده از معلومات برادران و خواهران و جوانان فعال جامعه اسلامی است و بدین طریق با بزرگداشت مناسبتهای دینی، اعیاد و میلاد ائمه اطهار (علیهم السلام) می توان به تقویت فرهنگ دینی در جامعه نائل شد.

وی خاطرنشان کرد: نتایج مسابقات پس از گذراندن این بحران طی مراسم ویژه ای اعلام می گردد و جوائز تقدیم می شود. شایان ذکر است: داوری این مسابقه تحت اشراف کمیته داوران خبره در فنون مختلف زبان عربی می باشد.

اسامی داوران مسابقه عبارتند از: مهدی هلال، ملا یاسین الوائلی، ملا علی الوائلی، شیخ مهدی الخزاعی.

پیوست ها