آمادگی کامل زائر شهرها برای استقبال از زائران حسینی

مدیریت زائر شهرهای  وابسته به آستان قدس حسینی، از انجام تمامی اقدامات ضروری برای پذیرش زائران شهر مقدس کربلا در ایام عزای حسینی خبر داد.

عبد الامير طه عبد الله، مدیریت زائر شهرهای امام حسین (علیه السّلام) گفت: سالنهای این زائر شهرها در تمامی محورهای ویژه میزبانی زائران استانهای مختلف آماده سازی شده است و تمامی تدابیر لازم برای راحتی و امنیت زائران فراهم گردیده است .

طه عبدالله عنوان داشت: زائر شهر امام حسین (علیه السّلام) در محور کربلا- بابل دارای 26 سالن به ظرفیت بیش از 5500 زائر به طور همزمان است.

وی افزود: زائر شهر امام حسن (علیه السّلام) واقع در محور کربلا- نجف دارای 22 سالن با  ظرفیت حدود 5 هزار زائر است.

طه عبدالله تصریح کرد، شهر سید الاوصیا (علیه السّلام) واقع در محور کربلا – بغداد دارای 22 سالن است که برای اسکان زائران در شمال کربلا ، بغداد و مناطق شمالی تدارک دیده شده است .

وی با اشاره به اینکه در شهرهای ویژه زائران چادرهای وسیعی را برای پذیرش شمار بسیاری از زائران نصب شده است پیش‌ بینی کرد،  این شهرها میزبان شمار بسیار بیشتری از زائران نسبت به  سال گذشته باشد. این شهرها در طول شبانه روز تمامی خدمات خوراک و شرب را طی سه وعده غذایی در اختیار آنها قرار می ‌دهند. علاوه بر این برنامه سخنرانیهای مذهبی نیز توسط مبلغان برای زائران در نظر گرفته شده است.

پیوست ها