امام جماعت اهل تسنن شهر لس آنجلس آمریکا: حضرت آیت الله سیستانی باعث ایجاد همبستگی ملی شدند

امام جماعت اهل سنت ایالت لس آنجلس آمریکا که برای اطلاع از اوضاع عراق و شناخت و بازگو کردن حقیقت تروریستهای داعش به عراق سفر کرده است، همبستگی مردم عراق را مرهون نقش مرجعیت آیت الله سیستانی وتأکید کرد: همبستگی مردم عراق در شرایط کنونی از مسائل ضروری است.

در این سفر شیخ محمد عمر بن رمضان، مسئول مؤسسه رمضان انگلستان، محمد اکبر خان، مدیر مسجد اهل سنت لس آنجلس او را همراهی می کنند.

 قرار است اين هيأت از مناطق آزاد شده بازدید کنند تا واقعیتهایی را که در این شهرها جریان دارد از نزدیک مشاهده کنند تا برای افکار عمومی مخاطبان خود بازگو کنند.

لازم به ذکر است؛ واحد تبلیغات بین الملل در گذشته از هیأتهای سیاسی و دینی زیادی از کشورهای خارجی و عربی با هدف آگاهی از آنچه در شهرهای آزاد شده از تروریستهای داعشی می گذرد، دیدار نموده است.

شبکه ها و رسانه های کشورهای پشتیبان از تروریستهای داعشی از وجود درگیریهای طائفه ای در کشور عراق خبر می دهند. هیئتهای خارجی و عربی که از مناطق آزاد شده دیدار نموده اند و با شهروندان و ساکنان آن مناطق دیدار و گفتگو کرده اند، در مصاحبه های خبری خبرهای آنان را مغرضانه و دروغ معرفی نموده اند.

پیوست ها