هزینه بیش از چهار و نیم میلیارد دیناری آستان قدس حسینی برای ارائه خدمات پزشکی رایگان در بیمارستان سفیر الحسین (علیه السلام) در ده ماه گذشته

مدیریت بیمارستان سفیر امام حسین (علیه السلام) وابسته به آستان قدس حسینی میزان هزینه خدمات رایگان ارائه شده به مراجعه کنندگان از تمامی استان های کشور در ده ماه گذشته را اعلام کرد.

مهندس عباس عبدعلی معاون اداری بیمارستان در گفتگو با سایت رسمی حرم گفت: با نظر به رهنمودهای نماینده مرجعیت عالی و متولی شرعی حرم مطهر، شیخ عبدالمهدی الکربلایی، و با نظارت بخش بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آستان قدس حسینی، بیمارستان سفیرالحسین (علیه السلام ) از زمان افتتاح تا کنون خدمات پزشکی رایگان فراوانی را با هزینه حرم مطهر به مراجعه کنندگان از تمام استانهای عراق ارائه داده است.

وی توضیح داد حجم هزینه های مالی خدمات ارائه شده به مراجعه کنندگان در ده ماه گذشته بیش از چهار و نیم ملیارد دینار بوده است.

وی افزود: این مبلغ صرف خرید تجهیزات پزشکی، دارو، لوازم جراحی و توانبخشی بیمارستان و افزایش تخصصهای جراحی در آن از سه تخصص به بیش از نه تخصص شده است.

وی افزود: این بیمارستان هر ماه تیمهای پزشکی خود را جهت معاینه و درمان شهروندان به استانهای مختلف عراق اعزام می کند.

وی افزود: هدف از ارائه این خدمات عمل به توصیه های نماینده مرجعیت عالی و متولی شرعی حرم مطهر، شیخ عبدالمهدی الکربلایی، بر ضرورت تلاش برای خدمت به بیماران عراقی و ارائه بهترین خدمات پزشکی به آنها می‌باشد.

لازم به ذکر است که بیمارستان سفیرالحسین (علیه السلام) وابسته به آستان قدس حسینی روزانه پذیرای صدها نفر از شهروندان است و کلیه خدمات درمانی و بهداشتی، عملهای جراحی و غیره را به صورت رایگان است به آنان ارائه می کند.

المرفقات