خدمت رسانی موكب ناشنوايان به زائران اربعین

شماری از ناشنوایان عراقی با راه‌ اندازی موکبی با نام «خدام الحسین(عليه السلام)» مشغول خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرکز شهر مقدس کربلا شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس حسینی؛ حدود هشتاد تا صد ناشنوای عراقی در موکبی با نام «خدام الحسین(عليه السلام)» در کربلای معلی گرد هم آمده‌اند و به خدمت رسانی به زائران امام حسین علیه السلام می پردازند.

حاج رزاق عواد زیادی، یکی از اعضای این موکب که کار ترجمه زبان ناشنوایان را برعهده دارد، در این باره گفت: موکب ناشنوایان خدام الحسین (عليه السلام) هر روز از ساعت ۶ صبح با تهیه صبحانه، نوشیدنی‌های گرم و وعده‌های غذایی به زائران امام حسین (عليه السلام) خدمت‌ رسانی می ‌کند.

وی افزود: با توجه به سابقه ۱۰ ساله فعالیت این افراد، هر یک با اطلاع کافی از وظایف خود، بدون بروز هیچ‌گونه مشکلی، مسئولیت‌های محوله را انجام می‌ دهند.

حاج رزاق عواد زیادی تصریح کرد: بیشتر کسانی که به این موکب می‌آیند پس از رویارویی با این افراد محروم از نعمت خدادادی شنیدن و سخن‌ گفتن، مهربانی دو چندانی از خود نشان می ‌دهند.

این خادم امام حسین(ع) در پایان گفت: مواد غذایی و نوشیدنی‌هایی که در این موکب به زوار امام حسین (عليه السلام) ارائه می ‌شود، تماماً از خود ناشنوایان و خانواده های آنان تامین می شود.

پیوست ها