عالم الازهر مصر: تاكنون حرمله و شمر فرزندان امام حسین (علیه السلام) را می کشند و سر آنان را جدا می کنند

شیخ النادی البدری يكی از علمای الازهر مصر با ارسال نامه ای به حرم مطهر امام حسین (علیه السلام)، انفجار اخیر کربلا در روز سه شنبه اول ماه رمضان را محکوم نموده و با مردم عراق و اهالی کربلا ابراز همدردی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس حسینی؛ این عالم مصری در نامه خود عاملان این انفجارها را از نسل حرمله و شهر معرفی کرده که همچنان کودکان کربلا را قتل عام می کنند.

در بخشی از این نامه آمده:

به تمام اهالی کربلا.. آقایان علما در حرم مطهر امام حسین علیه السلام : حادثه انفجار تروریستی اخیر در کربلا را به خود و برادران عزیزمان در کشور عراق تسلیت عرض می کنیم.

هنوز حرمله و شمر فرزندان امام حسین علیه السلام را می کشند و سر آنان را جدا می کنند.

بگذار تا تمام بشریت ببیند با فرزندان حسین در کربلا چه کردند

 چون انسان ها گاه چیزی را می خوانند اما باور نمی کنند و گاه قصه ای را می شنوند، اما باور آن سخت است و می گویند شیعیان اهل مبالغه هستند و دوست دارند بر سر و سینه برنند و گریه کنند و اندوهگین باشند و از این کار خسته نمی شوند.

اکنون همه با هم به خداوند متعال عرض می کنیم خداوندا این قربانی را از ما بپذیر و آنها را به قربانی های حضرت زینب و امام حسین (عليهما السلام) ملحق کن.

بگذار تا مردم بدانند هر سرزمینی کربلایی دارد و هر روز عاشورا است..

خداوندا ما را به شهدای حسین و پدران و مادران شهدای حسین ملحق کن..

خداوندا به حق کودکان بی گناه و به حق خون پاک آنها و به حق غیرتی که نسبت به آنها داری قاتلان کافر و فاجر آنها را لعنت کن و از رحمت خود دور ساز.

خداوندا هرگونه که خواستی برای ما از ظالمان انتقام بگیر تا مایه تسلای قلب مؤمنان باشد.

ای بهترین مولا و یاور؛ بر محمد و آل محمد درود بفرست.

و تسلیت عرض می کنیم به مولایمان صاحب الزمان علیه و علی آبائه و جده و آله الصلاة و السلام. خداوندا در فرج او شتاب کن و با فرج و ظهور او غم و اندوه این امت را برطرف ساز.

برادر شما شیخ النادی البدری الحسینی

پیوست ها